WiSEO is op zoek naar een extra tijger met de nodige grinta om het zoekmachine marketing team te versterken. Echte grinta!

Geen 9-to-5'er of een 'ja' knikkend slaafje, maar een gebeten, assertieve en ondernemende zoekmachine marketeer stagiair met 'ballen'.

 

 

Dit ben jij : 

 

  1. Je vindt het Google kantoor in San Francisco een meer ideale bestemming dan 2 weken Dominicaanse Republiek
  2. Een bachelor of graduaatsopleiding in marketing ben je momenteel aan het volgen (de lessen digitale marketing heb je met enorme belangstelling gevolgd)
  3. Het verschil tussen SEO en SEA leg met plezier uit aan al je grootouders
  4. Google Analytics lijkt je een systeem waarop je kan verliefd worden
  5. Naar een winkel gaan voelt onwennig, online bestellen doe je al jaren
  6. Afspraken & meetings hou je allemaal bij met catchy apps om stress te vermijden
  7. De term 'conversie' kan je uitleggen op je eerste gesprek
  8. Buzzwoorden zijn niet je ding, je ben eerder no-nonsense


WiSEO biedt je : 

 

  1. een digital marketing survival kit (boeken, webinar & skillshare wachtwoorden, ...)
  2. heel veel kansen om je zelf te ontplooien, op vrijdagmiddag werk je aan een eigen digitaal project (de befaamde WiSEO 90/10 regel)
  3. bedrijven die nog niet helemaal digitaal zijn, daar kan jij je tanden in zetten om hen te helpen te groeien
  4. De kans om na je stage meteen een eerste job bij WiSEO te versieren
  5. twee zelf te kiezen thuiswerkdagen per week

 

Stagebeschrijving (the official part voor je school)

 

De stagiaire zal ingezet worden voor 'Search projecten' in de grootste zoekmachine Google. Na een doorgedreven technische en copywriting opleiding rond zoekmachine optimalisatie en een dag Google Ads in Brussel ga je werken op actieve klanten bij WiSEO.

 

Je helpt bij SEO projecten bij het creëren van een zoekwoorden onderzoek die alle business takken van een bedrijf covert. Via een voorgestelde planning ga je aan de slag met een technische SEO analyse en/of content analyse. Je helpt een 6 of 12 maanden planning uit te werken met de klant. Bij de content marketing planning ga je zelf ook SEO copywriting gaan beginnen schrijven en herschrijven.

 

Bij de SEA projecten ga je op zoek naar extra opportuniteiten om meer zichtbaarheid te creëren via Google Ads bij een zo lage mogelijke klikkost. Je krijgt verdieping in remarketing en display technieken zodat de klant de juiste boodschap, op het juiste moment aan de juiste persoon toont. Het analyseren van kliks, vertoningen, conversies, ... zal je stap voor stap aangeleerd krijgen en zelf kunnen zelfstandig uit werken naar mate je stage verloopt.

 

De sfeer proeven bij WiSEO? Bekijk de video




En nu voor echt! 

 

Je stuurt je CV +

 

  1. je social media profielen waar je het meest fier op bent
  2. een digitaal marketing project dat je tijdens school of naast school hebt opgestart of aan mee hebt gewerkt - je omschrijft dit project in 1 A4
  3. een korte paragraaf waarom jij de hongerige tijger bent die wij zoeken

     
naar frederik@wiseo.be

 

 

 

 

 

 

 

 


Starten met unieke SEO tips te ontvangen?


Al 685 abonnees             Uniek en exclusieve tips             Als het jou uitkomt



Op zoek naar een SEO opleiding?


Bekijk onze SEO opleidingen.

Je kent Frederik Vermeire misschien van :