Als SEO en CRO specialisten werd WiSEO aangesteld door Livinlodge voor de volgende zaken:
 

1. De uitdaging

Onder de merknaam Livinlodge biedt Carpentier een aanbod van volledig afgewerkte houten bijgebouwen. WiSEO kreeg de uitdaging om de website volledig onder de loep te nemen.

 

2. De oplossing

We zijn begonnen met een grondige audit van de website. De audit hebben we in tweeën verdeeld. We hebben zowel een SEO- als een CRO audit geschreven. In de SEO audit hebben we vooral de focus gelegd op de informatiearchitectuur. Nadat we deze volledig herbekeken hebben zijn we vertrokken vanuit het producttype in plaats van de stijl (modern of klassiek). Hierdoor heeft elk product een unieke landingspagina verkregen. Na de SEO audit zijn we begonnen aan de CRO audit. Het belangrijkste van de CRO audit waren de aanpassing van de CTA's. Door veel duidelijkere CTA's op de website te plaatsen kreeg Livinlodge opvallend meer leads binnen. Qua design zijn er ook een aantal zaken aangepast die voor een verhoging van het aantal leads hebben gezorgd.

 


Het resultaat
De audit werd toegepast en het resultaat mag er zeker zijn! In één jaar tijd is er een stijging van 400% te zien in het aantal leads.

 

 

×

Ook op zoek naar een SEO oplossing?

Contacteer vrijblijvend het WiSEO team en we zorgen voor de resultaten.



Al 384 abonnees             Uniek en exclusieve tips             1 x per maand



Op zoek naar een SEO opleiding?


Bekijk onze SEO opleidingen.