WiSEO werd ingeschakeld door die Keure om de lancering van de nieuwe website te begeleiden qua SEO.
 

1. De uitdaging

Die Keure is een drukkerij en uitgeverij in België die vooral bekend is om de decennia lange ervaring met educatieve boeken voor jong en oud. Ze beschikken ook zelf over een eigen grafisch bureau en drukkerij. De site werd in 2017 volledig vernieuwd, dit project werd door ons in goede banen geleid zodat er na de lancering geen SEO waarde verloren ging.

 

2. De oplossing

Vooraleer Natch aan de bouw van de nieuwe website kon beginnen, werden de zoekintenties in kaart gebracht tijdens een zoekwoordonderzoek. Gebreken (SEO & UX) werden tijdens de SEO audit doorgegeven aan de web bouwer zodat deze niet meegenomen werden in de nieuwe website.


Het resultaat
De nieuwe website werd succesvol gelanceerd. Voor & na de lancering werd nog een laatste controle uitgevoerd om zeker te zijn dat URL’s en metagegevens correct werden overgenomen. Resultaat: In de afgelopen 4 maanden werd een gemiddelde stijging van 260% t.o.v. vorige jaar in omzet via SEO gemeten.

 

 

 

Al 184 abonnees             Uniek en exclusieve tips             1 x per maand



Op zoek naar een SEO opleiding?


Bekijk onze SEO opleidingen.