WiSEO wint pitch voor SEO en SEA Wit-Gele Kruis

Categorie
Leestijd
5 min

Na een ruime selectieprocedure, waarbij 4 bureaus betrokken waren, heeft WiSEO opnieuw de aanbesteding gewonnen voor de SEO en SEA projecten van Wit-Gele Kruis. Wit-Gele Kruis is de grootste organisatie in kwaliteitsvolle thuisverpleging in België. Deze pitch win bevestigt WiSEO's toonaangevende positie in het zoekmachinelandschap.

 

“Het doel is om de komende jaren de zichtbaarheid in zoekmachines zoals Google en Bing voor de Wit-Gele Kruis website te verhogen”, aldus Frederik Vermeire, zaakvoerder en SEO specialist van WiSEO.  “Na een jarenlange succesvolle samenwerking, zijn we zeer verheugd om dit verlengd te zien”. 

 

WiSEO wist zich te onderscheiden met een helder en gestructureerd 8-stappenplan voor SEO, voorzien van diepgaande technische pitch. Dit plan biedt een robuust kader voor de uitvoering van het project, wat het Wit-Gele Kruis de nodige zekerheid geeft voor succesvolle SEO & SEA resultaten. 

 

Tot slot focust WiSEO graag op projectmanagement, mede door het gebruik van de projectmanagementtool Asana. Dit stelt Wit-Gele Kruis in staat om prioriteiten en planning in real-time te volgen, wat de efficiëntie en samenwerking verder bevordert.

 

  


Starten met unieke SEO tips te ontvangen?


Al 685 abonnees             Uniek en exclusieve tips             Als het jou uitkomt



Op zoek naar een SEO opleiding?


Bekijk onze SEO opleidingen.

Je kent Frederik Vermeire misschien van :